Dziękuję...

Dziękuję za to, że nie muszę szukać. Dziękuję za to, że nie muszę błądzić. Za to, że otwierając oczy nie widzę pochmurnego nieba, szarego powietrza, jesiennego deszczu, że gdy patrzę na świat - tak okrutny i nieczuły - wiem, jaki jest piękny...
Dziękuję za to, że chwile, które minęły – nie miną, że Moje wspomnienia zawsze już będą Naszymi wspomnieniami, że gdy pusto wokół, nie czuję się samotna, że poznałam tę wspanialszą stronę życia, że odkryłam siebie i to, ile mogę, że już nie boję się powiedzieć, że coś znaczę...
Dziekuję za to, że gdy jest źle, wiem, że dam radę, gdy zimno, wiem, że nie zmarznę, a gdy boli, wiem, że przestanie...

Dziękuję za to, że jestem życiem,
                      że jestem słońcem,
                      że jestem piękna i mądra,
                      że jestem sensem,
                      że jestem wszystkim.
Dziękuję za to, że już mam pewność, że to się nie zmieni...
Dziękuję...       że jesteś...
Dziękuję...       że kocham...
Dziękuję...       że kochasz...

Napisałam tan wiersz-niewiersz 6 lat temu. Dzisiaj bym go zmieniła. Wyglądałby tak:

Dziękuję za to, że nie muszę szukać. Dziękuję za to, że nie muszę błądzić. Za to, że otwierając oczy nie widzę pochmurnego nieba, szarego powietrza, jesiennego deszczu, że gdy patrzę na świat - tak okrutny i nieczuły - wiem, jaki jest piękny...
Dziękuję za to, że chwile, które minęły – nie miną, że Moje wspomnienia zawsze już będą Naszymi wspomnieniami, że gdy pusto wokół, nie czuję się samotna, że poznałam tę wspanialszą stronę życia, że odkryłam siebie i to, ile mogę, że już nie boję się powiedzieć, że coś znaczę...
Dziekuję za to, że gdy jest źle, wiem, że dam radę, gdy zimno, wiem, że nie zmarznę, a gdy boli, wiem, że przestanie...

Dziękuję za to, że jestem życiem,
                      że jestem słońcem,
                      że jestem piękna i mądra,
                      że jestem sensem,
                      że jestem wszystkim.
Dziękuję za to, że już mam pewność, że to się nie zmieni...
Dziękuję...       że jesteś...
Dziękuję...       że kocham...
Dziękuję...       że kochasz...

Dziękuję...       że po tylu latach nadal moge powiedzieć to samo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Gościu, będzie mi niezmiernie miło, jeśli nie tylko przeczytasz to, czym chcę się z Tobą podzielić, ale również zostawisz po sobie jakiś ślad, wyrazisz opinię, podzielisz się własnymi odczuciami, zachęcisz do dyskusji.

Jeśli chcesz polecić swojego bloga, proszę, zrób to!!:), ale tylko jeden raz - tyle mi w zupełności wystarczy. Na pewno do Ciebie zajrzę. Kolejne próby autoreklamy będą usuwane.

Również SPAM oraz obraźliwe/wulgarne komentarze będę bezwzględnie kasowała.