Papieros na Facebooku...

Kochani,
Od dzisiaj Papieros... istnieje już nie tylko na blogspocie. Postanowiłam dać mu drugie życie. Facebookowe życie. Oczywiście jest to jedynie próba, która wcale nie musi się udać i wcale nie musi mi przypaść do gustu. Wiem jednak, że w taki sposób będę z Wami w częstszym i bardziej bezpośrednim kontakcie. Mam także nadzieję, że dzięki temu dotrę do większej rzeszy książkowych moli i zachęcę do częstszego zaglądania na mojego bloga. Mam również nadzieję, że tak, jak długo zastanawiałam się nad tą decyzją, tak samo szybko jej nie pożałuję :)

Link do strony na Facebooku: >>tutaj<<

2 komentarze:

  1. Witam ;) Świetny pomysł z tą stroną na fb, sama z chęcią bym taką założyła, ale zastanawiam się czy to nie za szybko :D :-) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również długo się zastanawiałam, ale myślę, że jeśli zaczynasz dopiero przygodę z blogowaniem, to strona na fb jest świetnym pomysłem na jego promocję:) Ja sama chętnie ją polubię i będę odwiedzać:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Drogi Gościu, będzie mi niezmiernie miło, jeśli nie tylko przeczytasz to, czym chcę się z Tobą podzielić, ale również zostawisz po sobie jakiś ślad, wyrazisz opinię, podzielisz się własnymi odczuciami, zachęcisz do dyskusji.

Jeśli chcesz polecić swojego bloga, proszę, zrób to!!:), ale tylko jeden raz - tyle mi w zupełności wystarczy. Na pewno do Ciebie zajrzę. Kolejne próby autoreklamy będą usuwane.

Również SPAM oraz obraźliwe/wulgarne komentarze będę bezwzględnie kasowała.