Zmiany!

    Nadeszła wiosna a wraz z nią chęć na "odświeżenie" bloga. Zajęło mi to sporo czasu, gdyż ze zmianą kolorystyki, szablonu i ogólnego wyglądu, wiązała się zmiana i aktualizacja również każdego pojedynczego posta, wyglądu zdjęć, gadżetów, odnośników itd. Niemniej jednak udało mi się wygospodarować trochę czasu i teraz mogę cieszyć się nowym wyglądem (poprzedni już mnie nieco "przytłaczał"). Mam nadzieję, że również i Wam przypadnie do gustu:)
   Starałam się dopracować każdy szczegół, gdybyście jednak zauważyli jakieś niedociągnięcia, to proszę dajcie mi znać.
    Od dzisiaj znika również mój drugi blog. Pozostaje tylko ten. Szkoda mi jednak kilku tekstów, dlatego też "wrzucę" je stopniowo tutaj, a co za tym idzie - Papieros... rozszerzy się nieco tematycznie, głównie o tematykę siatkarską/sportową (nie będzie tego dużo, bez obaw). Również moja twórczość (przede wszystkim poezja) znajdzie tutaj swoje miejsce.
   Mam nadzieję, że przyzwyczaicie się do tych wszystkich zmian dość szybko i jeszcze szybciej zaakceptujecie:)
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia i życzę miłego spędzania czasu na moim "nowym-starym" blogu :-)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się niezmiernie, że Ci się podoba:)

      Usuń
  2. ooo zmiany bardzo na plus. kolory ziemi, biel i przejrzystość - jestem jak najbardziej na TAK :)
    popieram też rozszerzenie tematyki bloga, nieliterackie wpisy wprowadzą na stronę trochę więcej powietrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie słowa, bo przyznam szczerze - miałam lekkie wątpliwości, co do rozszerzenia tematyki, ostatecznie zdecydowałam się i cieszę się, że spotyka się to z akceptacją:)

      Usuń
  3. Jest super. Zamiana jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przejrzyście się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodziło:) Miałam już dość ciemnego szablonu:)

      Usuń
  5. Tak, podoba mi się o niebo bardziej! Wtedy było zdecydowanie za ciemno!

    I cóż ja widzę na zdjęciu?
    O do diaska
    co za laska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za miłe słowa! I te dotyczące wyglądu bloga i te kierowane w moją stronę ;)

      Usuń
  6. Fantastyczne zmiany moja droga. :) Bardzo mi się u Ciebie teraz podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu:) Cieszę się bardzo, że się podoba:)

      Usuń

Drogi Gościu, będzie mi niezmiernie miło, jeśli nie tylko przeczytasz to, czym chcę się z Tobą podzielić, ale również zostawisz po sobie jakiś ślad, wyrazisz opinię, podzielisz się własnymi odczuciami, zachęcisz do dyskusji.

Jeśli chcesz polecić swojego bloga, proszę, zrób to!!:), ale tylko jeden raz - tyle mi w zupełności wystarczy. Na pewno do Ciebie zajrzę. Kolejne próby autoreklamy będą usuwane.

Również SPAM oraz obraźliwe/wulgarne komentarze będę bezwzględnie kasowała.